Mezinárodní divadlo

Multifunkční divadelní sál, malá scéna, tréninková hala, zkušebna, galerie a bar. Místo s ideálními podmínkami pro nový cirkus, tanec, nonverbální, alternativní a loutkové divadlo, domovská scéna Cirku La Putyka, 11:55 [zapětdvanáct] a 420PEOPLE. Prostor otevřený českým i zahraničním souborům, uzpůsobený pro rezidenční projekty a představení, workshopy, konference, diskuze, přednášky, výstavy a happeningy. Chrám kreativity. 

divadelní sál
tréninková hala
galerie
zkušebna

Tým

  • umělecký šéf Rostislav Novák ml.

  • ředitel Štěpán Kubišta

  • manažer prostoru Vojta Kočí

  • šéf propagace Martin Sršeň

  • PR, média Klára Nechanická

  • produkce Alžběta Hocková

  • finance, ticketing Kateřina Husičková

Historie

Mít vlastní prostor, který by umožňoval zkoušet, trénovat a hrát pod jednou střechou, byl dlouholetý sen principála Cirku La Putyka Rosti Nováka mladšího. Díky podpoře našich uměleckých přátel, několikaměsíční práci řady dobrovolníků a finančním příspěvkům firem i jednotlivců se nám sen podařilo uskutečnit. 5. listopadu 2014 jsme mohli zahájit dvouměsíční zkušební provoz, který nám ukázal cestu do budoucnosti.

Mezi únorem a dubnem 2015 jsme uspořádali crowdfundingovou kampaň, jejímž cílem bylo sehnat prostředky na částečné stavební úpravy prostor a nákup základního technického vybavení, které by umožnilo celoroční provoz. Jatka78 jsou divadlo, které vzniklo z potřeby lidí, doby a kulturní společnosti. Děkujeme všem dosavadním podporovatelům a divákům za to, že můžeme nadále rozvíjet tento svůj sen.

Airground Batacchio BEST OF 420PEOPLE Bez hranic Black Black Woods Bomberos Bratří speciál Cinéma Bizarre Czech VR Fest Faun + Premiéra Funus Hodní chlapci Já v žádném případě netvrdím, že jsem bůh Jatka č. 5 Jižní spojka John Sinclair: Umění braku ON AIR La Putyka Proton !!! Pýcha a předsudek aneb Láska voní po hnijícím mase Risk Souboj Titánků Spal jsem s Marilyn Střepy a chlebíčky Ukončete nástup, dveře se otvírají Unhappy Happy Velká holešovická YOU ARE NOT THE ONE, WHO SHALL LIVE LONG